Sunday 31 August 2008

♥Coke+Durian=Ayong♥

Dengan hormatnya "suka"cita dmaklumkan bahawasanya anak bulan tidak nampak! saye tunggu punye tunggu bulan tak timbul... malu pakah ia meliat aku ane...ehehe...malu i jua eh... aduh..mati ne krg kena pancar kilat...*antak meja 10 kali*... sesungguhnye saye menanti kedatengan mu ya Ramadhan~~Bowh antak meja??hahaha....

Hari ini dalam sejarah...pertamanya nada kaja so chill d Aranda.. Bro Waddie joined me and sis t10 and di ikuti oleh alai and "tatak".... ada yg balik awal sal ada hal..so tinggallah Bro Waddie and us...Atu pacah!!sis T10 sampai tecramp pipi and mukanya merah padam menahan ketawa...nda plg dtahannya bnr..mun d tahan purple tia muhanya! ahaha....pokoknya bersejarah bnr cerita kami ane...Definition of "cerita"?? biarlah rahsia~~~hahahaha.....pokoknya cali and daunnya Panat!*LOL*

Sis T10 pakai pink lerrr~~~cute gitu~~ada satu ketika ia lalu melintas meja hilang bah ia tarus....ahhaha...pasal apanah??ehehe....clash sama....itu ttuuuuhhh~~~ahaha....jan marah sis t10~~sayang awak!!

Sementara menunggu tetamu kehormat kami tiba akibatnya shopping sakan and bro waddie ada hal so he left us bedua....ehehe...saye tunggu punye tungguuu....mcm kilat ia sampai...itu dia Bro B kami~~~ehehe...chill tia kami betiga~~meski sikit saja crowdnya tapi meriah mcm sekampong~~~biasa leeerrrrr.....Waiter d Aranda atu pun kilala udh muha-muha kami ane....ada yg 4 hari beturut2 lepak sana...ada yg mengurat waiternya...uhummm....sapanah??haha....tapi pokoknya chill sakan bah kami~~

so tiba saat balik Bro B and sis T10 hantar saye balik...zzzoommmmm pakai hyundai coupenya...sampai dirumah masuk sja bau durian~~hmmm...terseliur tia ku...udh ayong tu dalam kerita kebanyakan minum coke 4 tin d bantai....gillerrr....kali mkn tah ku durian...ane paning gila!! baik jua ada adiku mengurutkan...mun nda palau ne...ane ok ckit...ganya boring ku so blogginngg....

itu dia hari ini dalam sejarah COKE+DURIAN=AYONG!!

No comments: