Tuesday 2 September 2008

♥Mood Swing during Posa♥

Ngak tau ya hari ini aku tu kepengin marah saja...antah mengapa kian?Mood nda menantu...Tapi yang mahalnya sesungguhnya aku sedang berpuasa...Malas pun dtg jua...mengalih bnr hari ane...pagi-pagi buta d banguni kena suruh ikut beli kain for baju raya...pecaya atau ngak baju ku itu belum pada d potong! gila kan?! barutah sibuk2 kan mencari kain lah apa lah...u know like its really annoying bnr hariane...my sister is annoying! every1 seemed sooo annooyyyiiinnngggg!! benci aku! pokoknya hariane mood swing...i hope nda tebawa bawa sampai esuk! kepisan ne posa cam nda posa krg jdnya...nda guna posa tuh!

sorry to whom ever yg msg nya nda tebalas or mun menbalas pun mcm nda sja bunginya! sorry bnr2...aku pada lagi ngak mood gitu deh! Jangan marah ya....sesungguhnya kamu juga td pada lagi puasa kan??!!hehehe.....

No comments: