Thursday 4 September 2008

♥Interview JPMC♥


Running life like usuals hariane~~ganya ada extra sumthing like the interview i went for this morning! Gila keahiran bagun g td pg...udah nya interview kul 10.30...i woke up like 9.15 i think! gila nda sadar bah...mana nda kemarin d aranda 3 cawan kopi d bantai...cana kan mengantuk tu..udah naik matahari baru tah mata ane terlelap...

I arrived at JPMC ryt before 10.30 am...Saat yg d nanti2 kan~~mudahan jua dapat kaja ane...Job decription nya nda plg barat sangat...depends lah on siapa yg memikulnya...since this is the stream/field that i am keen on...so teruskan sja...Well ane baru interview! alum tantu dapat...tapi harapan dan semangat yg berkobar-kobar d lubuk jantung hati beta ane membuatkan diri ini terasa DESPERATE kan kaja! *BerUsaha BerDoa and BerTawakal* Amin InsyaAllah!

Gambar diatas ane menunjukkan muka nda cukup tidur urg kan interview...pokoknya menunjukkan keayuan dan ketampanan seorang insan bernama perempuan...ayukan??seriously....hahha....perashan!!

No comments: