Friday 12 September 2008

♥Lambak Ville♥

Seperti sedia kalanya setiap menjelangnya sungkai obviously sungkai di rumah atau out with some friends and solat isyak and tarawih akan saya hadiri di rumah si kajen saya a.k.a cousin...*Mun paham bisai* di Lambak kanan...di sana sangat meriah dengan kehadiran anak2 kajen saya Ayuni and Rania a.k.a Adik...Mereka memanggil ku dengan nama "Babu Noor"...dua urg ane sangat menghibur hati hamba dengan telatah yg membari grigitan and cute and melating....Favourite cartoon nya is Tom & Jerry... Yth these are photos taken later tonight before I leave for home...


~Ayuni *Marah ia coz ku kacau ia liat TV*~


~Rania *c tabam ku..*~

cute kan anak2 buah kajen ku ane...hehe...soon there is goin to be one in my family....ehehhe....maklum my sis in law udah pregnant...so yea...I hope everything goes well InsyaAllah~~~

No comments: